17 maart 2008

Storyboard

Eindelijk mijn moving storyboard. Hopelijk is dit wel wat duidelijker dan mijn chaotische storyboard? De timing klopt hier en daar nog niet helemaal en ik kan er wel aan blijven frutsen maar dan is hij over 3 weken nog niet klaar. Wat facts:
-De animatie gaat ongeveer 2 minuten duren, veel minder dan mijn eerste schatting van 5 minuten!
-De heg wordt ruiger en het bos erachter wordt meer geïntegreerd met de heg.
-Tijdens het shot waar het beeld zwart is en je alleen haar ogen ziet hoor je voetstappen van de man en andere geluiden die het verhaal vertellen.
-Als de man op het meisje inhakt komen er rode bloedspatters in beeld.

Please, geef commentaar ^_^ nu kan het nog. Als ik eenmaal aan het animeren ben luister ik niet meer.

8 opmerkingen:

Unknown zei

Hey vet die afloop. Ik dacht even, wat gebeurd er met het bloed, maar das echt cool gedaan.
Ik weet niet wat er echt anders moet. Daar mis ik ervaring en kennis in.
Mss dat je in de 'konijnenhol' soms een graaiende/ gravende handen laat doorschemeren. Alleen de ogen lijkt net of ze stilletjes wacht en haalt je animatie eruit. Het mss actievoller om haar desperate move te zien doen. das mijn mening though >.> .

Retteketed zei

Ik vind de shot waar ze de appel uit te boom probeert te pakken erg mooi! En de bad guy is wel heel erg eng/lelijk! :D

Succes met afstuderen, weet ik je waar je wilt werken?

Steff zei

wow Nicole it looks really good! I like your drawings of the girl and the environment. :) nice bloody ending too :) hehe

Anoniem zei

*wachtend op de definitieve versie* Ik wil er geen druk achter zetten (a)

Anoniem zei

Let wel goed op tijdens het animeren op die kleine dingetjes die zeer belangrijk zijn maar makkelijk te vergeten. Ik heb twijfels met een paar shots, maak ze toch en kijk als alles af is of het ook werkt. Iets weglaten gaat gemakkelijker als je erachter komt dat je ergens nog een shot moet invoegen (vandaar dat ik ook niet vertel welke).
Het geanimeerde stukje ziet er goed uit. Maak alles net zo goed (of beter). Suc6 met de tijd die je nog hebt om het af te maken.

Anoniem zei

Hey niec,
ik ga toch nog maar even wat zeiken, ookal weet ik dat je al goed op weg bent =p
Ik was vandaag Lost Odyssey aan het spelen, en het herinnerde me aan jouw filmpje...jammergenoeg om een niet zo heel positieve reden, namelijk dat het niet bijster origineel is. Ik had al gewezen op dat griekse verhaal over waarom bepaalde bessen/bloemen rood waren, maar nu was het in LO ook zo van LOL SO MANY PEOPLE HAVE DIED HERE THAT THE FORREST ITSELF TURNED RED. Nietecht origineel dus..

Echterrrrr ik denk dat het echt heel mooi gaat worden =] Dat stukje aan het begin waar ze door de heg gaat en de kleuren opeens veranderen is erg gaaf. En ik denk dat, met de juiste muziek (en een HARD geluid op het moment dat de man het meisje pakt) het stukje waarin de chick zich tussen de wortels verstopt heel erg spannend kan zijn.
Btw, beetje 'n random vraag, maar heb je namen voor de chick en de "butcher" verzonnen?

Yours, as always
Richard

Nicole zei

Hmm true, wat dacht je van war of the worlds? Daar hebben ze ook een soort van bloedbomen :p Maar in mijn filmpje zie je het gebeuren ^_^ en het geeft een mooi beeld. Ik vind het niet erg dat het al gedaan is.
En ik heb nog geen namen verzonnen nee :p ik sla shots van het meisje op als grrrrl en de man heet gewoon man. Dus andere suggesties zijn welkom ^_^

Anoniem zei

Ik verzin altijd meteen overal namen en hele achtergrondverhalen bij =p Maar misschien is dat ook wel de reden dat ik nooit iets af krijg >.>
Maar ik ga geen namen verzinnen hoor, dat moet de CREATOR doen vindik.