24 maart 2008

Geluid Gezocht


Ik ben op zoek naar muzikanten die muziek willen maken voor mijn animatie. De animatie zelf is een macaber sprookje waarbij het vooral draait om spanning. Het geluid daarbij is natuurlijk erg belangrijk. Het idee is om door middel van het klassieke instrument, het meisje en de klassieke kant van de vormgeving te laten vertegenwoordigen. De electronische elementen vertegenwoordigen weer de man en de grafische kant van de vormgeving. Ik heb nodig:

-Een of meerdere personen die een klassiek instrument zoals viool, piano of fagot bespeeld.
-Een of meerdere personen die de opnames kan mixen met electronische muziek.

Woorden waar je aan moet denken bij de soundtrack zijn; spanning, unheimlich en duister. Enkele voorbeelden van muziek om een indruk te geven:

Aphex Twin:
Venetian Snares:

Lijkt het je leuk om hieraan mee te werken neem dan contact met me op; n.volbeda@gmail.com. Je ontvangt dan de rest van de details.

1 opmerking:

Anoniem zei

Even bij de weg, een zaag kan ook heeeel creepy geluidjes produceren als je eroverheengaat met 'n strijkstok en dan buigt.
Mja, ik kijk teveel EELS =p