5 oktober 2007

Stijl

Ik krijg nu steeds meer een idee over de stijl waarin ik wil gaan animeren. Mede door dit plaatje dat ik had gevonden voor de sfeer.


Ik moest meteen denken aan een filmpje uit het spel killer 7 waar ik toen helemaal gek van was. Ik vond de grafische weergave van de schaduw zo mooi!

Killer 7 animatie


Voor mijn animatie wil ik dit gebruik van schaduw ook toepassen. Veel zwart, groot donker/licht contrast, weinig kleur veel bruintinten. Het beeld begint zich steeds meer te vormen in mijn hoofd.
Om de schaduwen goed te krijgen zal ik alles graag in het klein na willen bouwen zodat ik met belichting kan zien hoe schaduwen vallen. Ik zal daarna waarschijnlijk TV Paint gebruiken om te tekenen.


Voor illustratie heb ik ook ooit een Alice gemaakt. Hij is nooit af gemaakt, maar geeft wel de stijl weer die ik ga gebruiken voor de karakters.

1 opmerking:

Anoniem zei

Heey Niec,

Ik vond het wel leuk om hier ff op te kijken...
Echt gaaf!!
Veel succes met het verder uitwerken van je plannen voor o.a. je scriptie.
kus, Sharon