29 juni 2008

Geslaagd!

Ik ben geslaagd! Ook al wil ik nog wel een paar aanpassingen maken aan mijn film voordat ik hem op internet zet. De afgelopen weken waren erg druk. We hadden de beoordeling, de uitslag, voorbereidingen voor de Chassé presentatie, voorbereidingen voor de EXPO, diploma uitreiking en natuurlijk een paar dagen bij komen van alle drukte.

Ik ben ook nog aangenomen in Edinburgh! De school begint op 25 September maar ik zal eerder verhuizen naar Schotland. De studie duurt een jaar en als ik deze heb afgerond dan bezit ik over een Master of Arts in Animation. Ik heb er heel erg zin in. Weer lekker opnieuw beginnen met een nieuw idee, film en scriptie. Ik weet al ongeveer wat mijn nieuwe project zal zijn.

Verder ben ik bezig met mijn site http://www.nicolevolbeda.com/ Hij staat al online maar nog niet alles werkt. Ik ben ook bezig met van alles regelen voor het verhuizen en ik ga deze week ook nog beginnen aan het Droomwevers project waarin ik een kleine kinderanimatie maak bij een gedicht. Kortom er is vollop te doen. Tot slot nog een paar afbeeldingen.

Een still uit mijn animatie film

Het DVD hoesje

Filmposter 1

Filmposter 2

Promotie materiaal; een rode appel met mijn visitekaartje eraan

Mijn diploma ophalen

1 opmerking:

Unknown zei

Gefeliciteerd! Mooie DVD hoes trouwens, zou het zo van de schappen pakken om te lezen wat het is.
Schotland? eca? *surft naar website*. Zohee, je hebt alles al geregeld.