22 januari 2008

Scriptie Sneak

Een kleine preview van mijn scriptie over de dood. Het uiterlijk wordt dat van een oud dokument. Het liefst wil ik perkament of handgeschept papier gebruiken met een kaft van leer of karton, we zien wel hoe ver het komt. M'n scriptie heeft tenslotte al 60 pagina's en dat zonder afbeeldingen (maar wel 1 zijde van A4 geprint).
Ik doe de opmaak in Indesign wat ik sinds gisteren geleerd heb door middel van tutorial video's. En ik zie net dat ik de guideline vergeten ben weg te halen. Dus die streep hoort er normaal niet in.

5 opmerkingen:

Unknown zei

Letters zien er goed uit, alleen een beetje klein, nu kan ik het niet lezen... Ben nieuwsgierig.
Maarre, hier zitten wel afbeeldingen bij. Had je het hier over 60 pagina's of is mijn Ned. weer ver te zoeken?

Nicole zei

Ik heb ze expres zo onduidelijk gelaten, omdat ik het pas wil laten lezen als ik er zelf compleet tevreden mee ben :p Ik heb een leesversie die 60 pagina's is en in die versie staan geen afbeeldingen. Dit is de definitieve versie waar ik de leesversie verbeter en opleuk met plaatjes.

Anoniem zei

VET!!!!!!!

Bianca Ansems zei

Erg cool design, zo heb ik er niet eens over nagedacht XD

Linda zei

het ziet er leuk uit! heel authentiek!

alleen (en vat het niet op als kritiek, maar als een tip van een ontwerper ;)) moet je er wel op letten dat je genoeg marges aan de zijkanten hebt, voor wanneer je het gaat binden en zo. want anders is het op de rand misschien niet goed leesbaar.

ik ben ook heel benieuwd naar het resultaat, zullen we dan PDf'jes ruilen :)

xx linda